View Post

Što je struktura web stranice i zašto je važna za SEO?

In SEO by Miroslav Tartaglia

Struktura web stranice bitan je aspekt vaše strategije SEO optimizacije – pokazuje Googleu koji su dijelovi vaše stranice najbitniji. To znači da strukturom stranice možete utjecati na to kako će članci biti rangirani na tražilicama i stoga je bolje da to odradite kako treba. To je također dio strategije SEO optimizacije na koji možete jako utjecati. S poboljšavanjem strukture vaše …

View Post

SEO osnove: Što je SEO?

In SEO by Miroslav Tartaglia

SEO je kratica za ‘Search Engine Optimization’, tj. optimizacija za tražilice. To je optimiziranje vaše web stranice kako bi se postigla što viša pozicija u rezultatima pretraživanja na Googleu ili drugim pretraživačima. SEO optimizacija je fokusiran na unapređenje rangiranja među organskim, tj. neplaćenim, rezultatima pretraživanja. Ako imate web stranicu i želite ostvariti veći promet posjetitelja, SEO bi trebao biti dio …

View Post

Osobni podaci i osjetljivi podaci – u čemu je razlika?

In GDPR by Irena K. Tartaglia

Uredba radi jasnu razliku između osjetljivih i neosjetljivih osobnih podataka. Evo kako se, prema uredbi o zaštiti osobnih podataka, kategoriziraju podaci i što trebate znati u kontekstu data managementa. Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na fizičku osobu, a iz koje je moguće identificirati o kojoj se osobi radi, izravnim ili neizravnim putem. Osobni podaci su primjerice: GDPR …

View Post

SEO osnove: što je HTTPS?

In SEO by Irena K. Tartaglia

HTTPS čini vezu na stranici koju posjećujete sigurnom. Ne znate da li vaša stranica koristi sigurnu vezu pogledajte adresnu traku u pregledniku i pronađite ikonu lokota na lijevoj strani. Je li lokot zatvoren? Ako je, onda je veza sigurna. Je li otvoren ili je pak na njegovom mjestu drugačija ikona ili poruka? Onda veza nije sigurna i podložna je napadima. …

View Post

Greške kod optimizacije web stranice (SEO) – kako ih izbjeći?

In SEO by Miroslav Tartaglia

Prva stvar koje ćemo se dotaći je brzina web stranice. Što je vaša stranica brža, to će joj Google pokazivati veću naklonost. Postoji vrlo koristan Googleov alat kojim možete provjeriti brzinu svoje stranice: Google PageSpeed Insights. Ovdje možete pregledati sve aspekte koje treba poboljšati kako bi se ubrzala pojedina stranica. Jedan od savjeta jest da optimizirate svoje slike. Mnoge web …

View Post

Zašto (i kako) koristiti Instagram Stories?

In Instagram Ads by Irena K. Tartaglia

Instagram je predstavio novu mogućnost, a to je da umjesto jedne slike objavite nekoliko njih i povežete ih u cjelinu (priču). Do sada ste trebali paziti da ne pretjerujete s objavama i ne zatrpavate svoju profilnu stranicu, a sa Instagram Stories ne morate sputavati svoju kreativnost i maštu. Kako koristeći Instagram Stories napraviti svoju priču? Da, Instagram Stories funkcionira na …

View Post

Dimenzije slika na Facebooku

In Facebook Ads, Facebook oglašavanje by Irena K. Tartaglia

S pravom se kaže da slika govori više nego tisuću riječi, a to vrijedi i u komunikaciji s potencijalnim kupcima na Facebooku, gdje u samo nekoliko sekundi morate privući pozornost i motivirati korisnika na željenu akciju (da klikne na link, pošalje poruku, podijeli sadržaj itd.). Budući da Facebook svako malo mijenja pravila o dimenzijama slika, ovaj vam tekst može biti …

View Post

Ne radite oglas nego ispričajte priču pomoću Facebook i Instagram Carousel Ads

In Facebook Ads, Facebook oglašavanje, Instagram Ads by Irena K. Tartaglia

Ja sam vizualni tip i lakše pamtim sve ono što vidim a, ako ste i vi takvi, možda vam pomogne ovaj primjer oglasa kojim je Shutterfly objavio sniženje. Priznajte da je redoslijed kojim su poredane sličice vrlo promišljen, jer tko bi odolio da ne pogleda kakve su to šalice s psima ili što radi mačkica u košari. Istini za volju, …

View Post

Mobilno oglašavanje

In Mobilno oglašavanje by Miroslav Tartaglia

Bili smo na Google Partners konferenciji na temu mobilnog oglašavanja. Predavači su došli s raznih strana svijeta, ali s istom porukom: 2015. bit će godina mobilnog oglašavanja. Mariusz Gasiewski, Head of Mobile Poland & CEE u Googleu, u svom slikovitom i opsežnom predavanju otkrio nam je kako je u regiji penetracija mobitela najveća u Hrvatskoj, te koje su sve koristi …