View Post

Oglašavate se na Googleu? Znate li da do 31. prosinca 2022. morate napraviti nove Google Ads račune u valuti koja nije kuna?

In Google Ads by Strka

Promjenom službene valute iz hrvatske kune u euro, koja nastupa 1. siječnja 2023., sve Google Ads kupnje moraju se izvršiti u valuti koja nije kuna. To znači da imate li najmanje jedan Google Ads račun koji je aktivan od 1. listopada 2021. i koji koristi valutu HRK, trebate otvoriti novi Google Ads račun. Evo što trebate napraviti: Kreirajte novi Google …

View Post

Što je tehnički SEO?

In SEO optimizacija by Strka

Pojam tehnički SEO odnosi se na niz radnji čiji je cilj poboljšati tehničke aspekte web stranice kako bi se povećao rang njenih stranica na tražilicama. Tehnički SEO se usredotočuje na poboljšanje elemenata na stranici kako bi ona bila brža, lakša za indeksiranje i razumljivija za tražilice. Google želi svojim korisnicima prikazati najbolje moguće rezultate za njihov upit, stoga njegovi roboti …

View Post

Što su Responsive Display Ads i kako ih napraviti?

In Google Ads by Irena K. Tartaglia

Uložili ste svoje vrijeme i novac na izradu Google kampanje, a rezultat je razočaravajuć jer ciljna skupina nije reagirala na vaše poruke kako ste očekivali? Imate osjećaj da unutar targetiranja postoji još neka „finta“ kako prilagoditi oglas pretrazi korisnika? Osjećaj vam je dobar. Tomu služe responzivni oglasi. Za početak, što su Responsive Display Ads? Grafički oglas koji automatski prilagođava svoju …

View Post

Kako ukloniti Google Review?

In SEO optimizacija by Strka

Dobili ste negativnu recenziju na Googleu, odnosno Google My Businessu i ne znate što sad? Statistika kaže da nekoliko negativnih recenzija može narušiti vaš online ugled, osobito ako se recenzija ističe u rezultatima pretraživanja. Evo kako možete ukloniti negativne recenzije. Kako izbrisati Google recenziju vaše tvrtke Ukratko: brendovi i organizacije ne mogu samo izbrisati negativne recenzije na svojoj Google My …

View Post

Zašto je važna neovisna revizija Google Ads računa?

In Google Ads by Irena K. Tartaglia

Kako znate da vaše Google Ads kampanje daju najbolje moguće rezultate? Bez obzira jeste li odlučili svoje digitalne napore pokrenuti interno ili plaćate agenciju, imate li cjelovitu sliku? Dobivate li potpunu transparentnost rezultata digitalnih kampanja? Ponekad vam je potreban neovisni savjetnik za digitalnu reviziju; netko tko će vam otvoreno i nepristrano reći ono što stvarno trebate znati. Bilo da želite …

View Post

Kakva je sigurnosna zaštita shared hosting paketa?

In Tehničko održavanje web stranica by Strka

Web aplikacije poput WordPressa potrebno je redovno ažurirati zbog ispravljanja otkrivenih sigurnosnih propusta u njihovom izvornom kôdu. To znači da neažurirane aplikacije predstavljaju sigurnosni rizik, kako za hosting paket na kojem se nalaze tako i za cijeli server na kojem je aplikacija hostana. Ovo je iznimno kritično u shared hosting okruženju gdje se na istom serveru nalazi više različitih aplikacija. …

View Post

Što je strategija ključnih riječi?

In SEO optimizacija by Irena K. Tartaglia

Kako biste ostvarili promet na svojoj stranici, trebate ljude koji su je voljni posjetiti. Kako biste ih privukli, trebate znati što traže, koje riječi koriste i kakav će sadržaj najbolje odgovarati njihovim očekivanjima. Ukratko, trebate strategiju ključnih riječi. U ovom članku o SEO osnovama saznat ćete što je strategija ključnih riječi i kako ide ruku pod ruku uz istraživanje ključnih …

View Post

Maskie je novi selfie

In Instagram, ostanidoma by Miroslav Tartaglia

Selfies – da li je ovo kraj? Maskie – novi trend na Instagramu #Maskie je novi hashtag našeg doba. Čemu riskirati sa selfijem kada možeš napraviti #maskie! Iskusni posjetitelji salona za uljepšavanje, a i mi koji se bavimo marketingom, znamo da ovaj hashtag seže daleko u pred-koronavirusno doba. Za vas malo manje upućene, koristile su ga uglavnom djevojke za svoje …

View Post

Strkin vodič za rad od kuće

In ostanidoma by Irena K. Tartaglia

S obzirom na trenutnu situaciju u svijetu, gdje se većina nas morala brzo prilagoditi radu od kuće, objavljujemo vodič naše agencije za rad na daljinu, posebno u karantenskom okruženju. Ako imate još koji savjet kako što učinkovitije raditi od kuće, javite nam pa ćemo ih objaviti. Komunikacija i radna učinkovitost Glavna razlika između rada od kuće i u uredu je …

View Post

Što je struktura web stranice i zašto je važna za SEO?

In SEO optimizacija by Miroslav Tartaglia

Struktura web stranice bitan je aspekt vaše strategije SEO optimizacije – pokazuje Googleu koji su dijelovi vaše stranice najbitniji. To znači da strukturom stranice možete utjecati na to kako će članci biti rangirani na tražilicama i stoga je bolje da to odradite kako treba. To je također dio strategije SEO optimizacije na koji možete jako utjecati. S poboljšavanjem strukture vaše …

View Post

SEO osnove: Što je SEO?

In SEO optimizacija by Miroslav Tartaglia

SEO je kratica za ‘Search Engine Optimization’, tj. optimizacija za tražilice. To je optimiziranje vaše web stranice kako bi se postigla što viša pozicija u rezultatima pretraživanja na Googleu ili drugim pretraživačima. SEO optimizacija je fokusiran na unapređenje rangiranja među organskim, tj. neplaćenim, rezultatima pretraživanja. Ako imate web stranicu i želite ostvariti veći promet posjetitelja, SEO bi trebao biti dio …

View Post

Osobni podaci i osjetljivi podaci – u čemu je razlika?

In GDPR by Irena K. Tartaglia

Uredba radi jasnu razliku između osjetljivih i neosjetljivih osobnih podataka. Evo kako se, prema uredbi o zaštiti osobnih podataka, kategoriziraju podaci i što trebate znati u kontekstu data managementa. Što su to osobni podaci? Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na fizičku osobu, a iz koje je moguće identificirati o kojoj se osobi radi, izravnim ili neizravnim putem. …