Google Responsive Display Ads

Što su Responsive Display Ads i kako ih napraviti?

In Google Ads by Irena K. Tartaglia

Google Responsive Display AdsUložili ste svoje vrijeme i novac na izradu Google kampanje, a rezultat je razočaravajuć jer ciljna skupina nije reagirala na vaše poruke kako ste očekivali? Imate osjećaj da unutar targetiranja postoji još neka „finta“ kako prilagoditi oglas pretrazi korisnika?
Osjećaj vam je dobar. Tomu služe responzivni oglasi.

Za početak, što su Responsive Display Ads?

Grafički oglas koji automatski prilagođava svoju veličinu, izgled i format kako bi odgovarao oglasnom prostoru na mreži Google partnera zove se Google Display Responsive Ad. Isti oglas može sadržavati kombinaciju slike i teksta na jednom banneru, dok je na drugom samo tekst.

Prednosti korištenja responzivnih oglasa

Jedna od najvećih prednosti upotrebe ovog tipa oglasa je ta što vam oglas „sam“ pomaže da dosegnete širu publiku.

Budući da možete prilagoditi različite elemente u svom oglasu, možete maksimalno povećati šanse da ga vidi vaša ciljana publika.

Ali, to nije sve:

  • Možete koristiti video – kada koristite Google Display Responsive oglase, možete dodati video i koristiti ga umjesto slika.
  • Štedi vrijeme – ne morate kreirati nove oglase, možete dopustiti Google Adsu da kreira kombinacije na temelju svog algoritma i onoga što može dati najbolje rezultate.

Google Display Responsive oglase vole male tvrtke koje nemaju interni tim ili budžet za izradu seta bannera različitih veličina i kombinacija teksta i slike. S Google Display Responsive oglasima posao je gotov umjesto vas.

Glavni nedostatak je pak taj što gubite kontrolu; Google odabire kombinaciju oglasa i ona možda neće predstavljati vašu tvrtku ili brend u svom punom potencijalu.

Kako izraditi Google Display Responsive oglas

  1. Prijavite se na svoj Google Ads račun.
  2. Kliknite “Sve kampanje” na navigacijskom izborniku.
  3. Odaberite “Kampanje na prikazivačkoj mreži” i odaberite kampanju koju želite dodati responzivne oglase.
  4. Kliknite “Oglasi i proširenja”, a zatim odaberite “Oglasi”.
  5. Kliknite gumb ‘+’.
  6. Odaberite “Responzivni prikazni oglas”.
  7. Odaberite grupu oglasa.
  8. Dodajte i spremite svoje slike. Da biste dodali videozapis, kliknite gumb za videozapis “+”.
  9. Dodajte svoje naslove, opise, naziv tvrtke, URL.
  10. Pregledajte veličine i formate oglasa.
  11. Pregledajte svoj oglas i kliknite „Spremi“.

Što vam je potrebno za izradu Google Display Responsive oglasa

Vizuali

RDA dozvoljava da imate do 15 slika u svojim oglasima. Google Ads pak preporučuje da imate najmanje pet slika, jer to može dovesti do većih konverzija.

Evo još nekoliko savjeta o slikovnim oglasima:

  • Trebali bi imati visoku rezoluciju.
  • Koristite veličine bannera koji se najčešće pojavljuju:
    • 300 x 250 px
    • 728 x 90 px
    • 160 x 600 px
    • 320 x 50 px
    • 300 x 600 px
  • Za izradu interaktivnih ili animiranih slika koristite HTML5.
  • Ako ne prenesete logotip, Google Ads će uzeti grafički element s vaše web stranice, a to može biti ikona ili prvo slovo naziva vašeg brenda. Što se tiče omjera, prenesite verzije 1:1 i 4:1 s prozirnom pozadinom.
  • Ako ne prenesete videozapis, možete odabrati opciju naprednog formata u kojem Google generira videozapis na temelju slika i teksta koje imate u datoteci.

Tekst

Naslovi – za svoj oglas možete imati do pet kratkih naslova duljine 30 znakova ili manje. Treba napomenuti da se vaš naslov neće uvijek pojaviti s vašim opisom, pa bi trebao biti dovoljno uvjerljiv da privuče klikove.

Opisi – možete izraditi do pet opisa koji će biti prikazani na temelju onoga za što Google vjeruje da će privući konverzije.

Poziv na radnju – vaš CTA bi trebao biti orijentiran na radnju (npr. Pošaljite upit) ili orijentiran na vrijednost (npr. Popust novim klijentima).

Naziv tvrtke – naziv vašeg brenda, napisan bez tipfelera i velikim slovima.

URL – stranica na koju će korisnici doći nakon što kliknu na vaš oglas. Google Ads vam omogućuje da svom URL-u dodate praćenje ili prilagođene parametre radi boljeg izvještavanja i analize rezultata.

Ako je vaš oglas dinamičan, možete dodati i promotivni tekst i prefiks cijene kako biste potencijalno povećali konverzije.

Vaš oglas može biti odbijen ako:

  • Imate tekst koji pokriva više od 20% slike.
  • Imate sadržaj za koji Google procijeni da je obmanjujuć, seksualno implicitan ili pak nebitan za korisnika.
  • Vaše slike su niske kvalitete.
  • Ne slijedite pravila korištenja zaštitnih znakova.

Responzivni oglasi izvrsna su prilika da diverzificirate svoje oglase na isplativ način. Bilo da ste mala tvrtka s ograničenim resursima ili brend s niskim budžetom za digitalno oglašavanje, ovo je strategija vrijedna razmatranja.