Dobili ste negativnu recenziju na Googleu, odnosno Google My Businessu i ne znate što sad? Statistika kaže da nekoliko negativnih recenzija može narušiti vaš online ugled, osobito ako se recenzija ističe u rezultatima pretraživanja. Evo kako možete ukloniti negativne recenzije.
Kako izbrisati Google recenziju vaše tvrtke
Ukratko: brendovi i organizacije ne mogu samo izbrisati negativne recenzije na svojoj Google My Business stranici, ali mogu izravno tražiti od Googlea da ih ukloni (jer je bila lažna ili je prekršila Googleova pravila o recenzijama) ili tražiti od tih osoba da izbrišu svoju recenziju.
Kako izbrisati Google recenziju ako je lažna ili krši Google smjernice
Nažalost, nije neuobičajeno da tvrtka dobije lažne recenzije na Googleu. Iako Google ima mjere za uklanjanje lažnih i neželjenih recenzija, također možete sami poduzeti korake za brisanje Googleove recenzije ako mislite da nije autentična, relevantna ili korisna.
Ako ste sigurni da recenzija krši Googleova pravila, možete je pokušati izbrisati tako da je označite pomoću ova tri koraka:
- Prijavite se na Google My Business
- Odaberite lokaciju svoje tvrtke i na izborniku kliknite Reviews.
- Pronađite recenziju koju želite označiti, kliknite izbornik iz točke 3, a zatim kliknite Flag as inappropriate.
Kako izbrisati Google recenziju tako da zamolite recenzenta da je ukloni
Svatko s Google računom može uređivati ili brisati recenziju koju je napisao. Ali vaši klijenti možda ne znaju točno kako to napraviti, pa će biti korisno da im pošaljete ove upute:
- Prvo trebaju otvoriti Google karte na svom računalu ili uređaju.
- U gornjem lijevom kutu kliknuti Menu (3 vodoravne crte).
- Potražiyi Your contributions, kliknuti, a zatim odabrati Reviews.
- Pored recenzije vaše tvrtke neka kliknu More (3 točke).
- Odabrati opciju (uredi ili izbriši) i slijediti upute.
Kako izbrisati Google recenziju koju ste objavili
Svatko s Google računom može pisati recenzije za mjesta koja su posjetili. Te se recenzije pojavljuju na Google kartama, kao i na Google unosu tvrtke. Kao korisnik nećete moći dodati anonimnu recenziju na Google – sve recenzije su javne, tako da svatko može vidjeti što pišete. Ako se predomislite o mjestu koje ste recenzirali, moći ćete urediti ili izbrisati recenziju dok ste prijavljeni na svoj Google račun.
- Na računalu otvorite Google karte.
- U gornjem lijevom kutu kliknite Izbornik. Zatim kliknite Your contributions i odaberite Reviews.
- Pored recenzije koju želite urediti ili izbrisati kliknite More. Odaberite opciju i slijedite upute.
Alternative brisanju Google recenzije
Tvrtke koje imaju mnogo negativnih recenzija osjećaju pritisak da ih uklone. Međutim, postoje načini da poboljšate svoju reputaciju bez brisanja Google recenzija. Ove taktike ne samo da pomažu javnosti da tvrtku u vide u novom svjetlu, također mogu biti dio strategije akvizicije klijenata koja dovodi do viših stopa zadržavanja klijenata:
Odgovorite na recenziju
Proaktivno rješavanje neželjenih povratnih informacija najbolji je način za jačanje i zaštitu vašeg ugleda, kako u živo tako i online. Proaktivnom komunikacijom imate veće šanse ne samo da riješite problem, već i da osobu koja je imala negativno iskustvo uvjerite u vaše dobre namjere i „nagovorite“ na ponovnu kupnju kod vas. Čak i ako osoba ne izbriše svoj negativan komentar, onima koji čitaju recenzije na vašem My Business profilu pokazujete da cijenite povratne informacije i da ste profesionalni. Svakako zahvalite klijentu što je odvojio vrijeme da podijeli svoja razmišljanja. U očima drugih potencijalnih klijenata, odvajanje vremena za odgovaranje na recenzije također može pružiti sigurnost da vaša kompanija sluša svoje klijente i da je predana učinkovitom upravljanju korisničkim iskustvom.
Evo primjera kako možete odgovoriti na lažnu Google recenziju:
Pozdrav (ime recenzenta),
komentare poput vaših shvaćamo vrlo ozbiljno. Nažalost, nemamo evidenciju o bilo kakvom incidentu s kupcem kao što je opisano u komentaru. Također ne možemo provjeriti vaš identitet iz imena klijenata u našoj evidenciji. Ako ste doista bili naš klijent, željeli bismo dodatno istražiti ovaj problem. Molimo kontaktirajte (ime člana tima) na (adresa e-pošte) kako bismo odmah mogli riješiti ovaj problem.
Pojačajte pozitivno — zatražite više recenzija
Drugi način borbe protiv mnoštva negativnih recenzija je da počnete tražiti recenzije klijenata koji su usmeno izrazili zadovoljstvo vašom uslugom. Ova taktika pomoći će da povećate broj pozitivnih povratnih informacija o vašoj tvrtki, i pritom prigušite negativne.
Znati što učiniti kada dobijete negativnu recenziju na Googleu može vam pomoći da zaštitite svoju poslovnu reputaciju u online okruženju. Iako ne postoji jednostavan ili jednostavan način da uklonite recenziju koja bi potencijalno mogla naštetiti vašem ugledu, slijedite li korake koje smo naveli, i bit ćete spremni za staloženo rješavanje negativnih recenzija na Googleu.
Spremni za suradnju? Ili želite postaviti neko pitanje? Učinite to pritiskom na gumb.