Carousel Ads

Ne radite oglas nego ispričajte priču pomoću Facebook i Instagram Carousel Ads

In Facebook Ads, Facebook oglašavanje, Instagram Ads by Irena K. Tartaglia

Mediji su danas prenatrpani oglasima i teško se istaknuti u njihovoj gomili.
Odaberete li Carousel Ads na Facebooku i Instagramu, i taj alat iskoristite na pravi način, možete postići čak 10 puta više klikova nego “običnim” oglasom.
Osnovna razlika je u tome što pomoću Carousel Ads možete svoju priču ispričati u nekoliko sličica umjesto jedne i korisnika lakše zainteresirati da klikne na vaš oglas, te napravi konverziju.

Ja sam vizualni tip i lakše pamtim sve ono što vidim a, ako ste i vi takvi, možda vam pomogne ovaj primjer oglasa kojim je Shutterfly objavio sniženje. Priznajte da je redoslijed kojim su poredane sličice vrlo promišljen, jer tko bi odolio da ne pogleda kakve su to šalice s psima ili što radi mačkica u košari.

Istini za volju, Carousel Ads će vam dati veliku prednost i, između ostalog, i zato ih vaša konkurencija vrlo vjerojatno još ne koristi.

Što su to Carousel Ads?

Carousel Ads vrsta je oglasa na Facebooku i Instagramu pomoću koje možete, umjesto samo jedne, koristiti 3-5 fotografija koje će biti prikazane u nizu, što vam omogućuje da ispričate priču i zainteresirate korisnika.

Pogledajte kako je Motorola iskoristila Carousel Ads da pomno režiranim fotkama zainteresira korisnika za svoj model Moto G4 Plus (primjerice, pogledajte kako boja pozadine savršeno pristaje uz wallpaper na telefonu).

Moj favorit je ipak oglas američkog lanca supermarketa Publix za vlastitu pekarnicu kojim postižu da mi cure sline bez obzira na doba dana.

Ako, pak, ne želite odmah otkriti kraj, već samo privući pažnju korisnika, koristite alat split image i poslažite slike tako da svakom sljedećom slikom otkrijete malo više i tako sve do kraja. Ovaj je način odličan za kampanje lansiranja novih proizvoda.
Evo kako to radi svima znani Tesco:

A ovako Tiffany:

Starwood, lanac hotela i resorta u Španjolskoj i Portugalu, također vješto koristi Carousel Ads za promociju svojih aranžmana, što treba prihvatiti kao dobru i dobrodošlu ideju kako oglašavati turističku ponudu.

Sad kad znate čemu služe Carousel Ads, kontaktirajte me da zajedno složimo vašu priču kojom ćete zasjeniti konkurenciju.

U međuvremenu, evo nekoliko savjeta kako možete promovirati svoje proizvode pomoću Carousel Ads:

  • Privucite pozornost prvom slikom, jer mnogi korisnici neće scrollati da vide sve slike u seriji.
  • Natjerajte ih da swipaju – kao što vješti pisac plete mrežu kojom zadržava čitatelja do samog kraja, tako i vi trebate zainteresirati korisnika da lista slike i čita poruku do kraja i, potom, napravi željenu radnju (klikne za više informacija, naruči proizvod, zove i slično).
  • Kreirajte scenarij za priču s kojom će se korisnik emotivno povezati ili će se prepoznati u joj.
  • Razmišljajte u nastavcima. Npr. oglašavate li proizvod, možete napraviti priču od njegovog nastanka do primjera načina korištenja.
  • Uvijek imajte na umu kome ćete prikazivati oglas (demografski i geografski) i procjenjujte hoće li privući njihovu pažnju i potaknuti željenu reakciju.
  • Neka priča “ostane u zraku”: dajte da se naslutiti završetak, ali nemojte sve razotkriti nego – neka korisnik klikne i dođe na web stranicu.

    Svrha Carousel Ads je da povećaju vidljivost i interakciju korisnika, ali krajnji cilj je da korisnik klikne na oglas i dođe na vaš landing page. Što će se dalje događati, ovisi o kvaliteti sadržaja na vašoj stranici no, to je već tema za jedan drugi blog