Google AdWords oglašavanje


Preko 80% svih korisnika interneta svakodnevno traži proizvode i usluge na Googleu.
Google AdWords oglašavanje je najprecizniji način na koji možete plasirati svoj oglas direktno pred korisnika koji je zainteresiran za vašu uslugu ili proizvod. Za lakšu odluku, donosimo 4 glavna razloga zašto biste se trebali oglašavati na Google AdWordsu:

Dosegnite idealnog kupca u idealno vrijeme

Razmislite, uz pomoć kojeg drugog medija možete ciljati svog kupca baš u trenutku dok on pretražuje uslugu ili proizvod koji vi nudite? Nitko neće onako usput tražeći zanimljiv program na televiziji naći baš vašu uslugu ili proizvod. Slično je i sa novinama i časopisima.

Plaćate samo rezultate

Google AdWords oglašavanje plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas, što zači da je i posjetio vašu web stranicu ili vas nazvao.

Za svaki budžet

U usporedbi s drugim medijima poput TV-a, radija i print oglasa, Google AdWords je povoljniji način oglašavanja jer plaćate samo kad netko klikne na vaš oglas. Također, nema obveze minimalne potrošnje i nikad vam neće biti naplaćeno više od iznosa koji ste odredili kao budžet.

Precizno mjerenje uspješnosti i učinkovitosti

Rezultate Google AdWords kampanje prikazat ćemo vam u detalje poput broja prikazivanja oglasa, broja klikova, cijene po kliku ali pratit ćemo i koliko se novih korisnika povezalo s vašom tvrkom putem oglasa i odakle su.

Googleov certifikat za nas je samo osnova, mi se kontinuirano usavršavamo putem webinara za Google Partnere, pratimo najbolje slučajeve iz svijeta i pohađamo seminare u regiji.

Još uvijek dvojite? Evo nekoliko primjera kako uz pomoć Google Adwords oglašavanja možete poboljšati svoje poslovne rezultate:

Želite li poboljšati svoje poslovanje?

Pošaljite nam poruku, a mi ćemo vam se javiti s prijedlogom termina sastanka.

Vaše ime (obavezno)

Vaša e-mail adresa (obavezno - politike privatnosti)

Vaš telefon (obavezno)

Adresa vaše web stranice (obavezno)

Vaš okvirni mjesečni budžet za AdWords (obavezno)

Poruka