Instagram je predstavio novu mogućnost, a to je da umjesto jedne slike objavite nekoliko njih i povežete ih u cjelinu (priču). Do sada ste trebali paziti da ne pretjerujete s objavama i ne zatrpavate svoju profilnu stranicu, a sa Instagram Stories ne morate sputavati svoju kreativnost i maštu.
Kako koristeći Instagram Stories napraviti svoju priču?
Da, Instagram Stories funkcionira na isti način kao Snapchat; objavljivati možete fotke i video, možete črčkati po slikama ili mijenjati boje te sadržaj nestaje nakon 24 sata. Ali, budući da je Instagram u vlasništvu Facebooka i ima 300 milijuna korisnika na dan (u odnosu na 150 milijuna koliko ih ima Snapchat), nema sumnje da će imati više korisnika i ove nove funkcije.


A što oglašivači trebaju znati o Instagram Stories?
Ako već imate priličan broj pratitelja na Instagramu, trebali biste čim prije početi s objavom kratkotrajnih ali upečatljivih priča pogotovo ako ciljate mlade (Millennialse) koji nisu na Facebooku jer su njihovi roditelji tamo.
Želite koristiti Instagram kao kanal za promociju vašeg brenda a ne znate kako? Kontaktirajte me da zajedno složimo vašu Instagram priču kojom ćete zasjeniti konkurenciju.