View Post

Oglašavate se na Googleu? Znate li da do 31. prosinca 2022. morate napraviti nove Google Ads račune u valuti koja nije kuna?

In Google Ads by Strka

Promjenom službene valute iz hrvatske kune u euro, koja nastupa 1. siječnja 2023., sve Google Ads kupnje moraju se izvršiti u valuti koja nije kuna. To znači da imate li najmanje jedan Google Ads račun koji je aktivan od 1. listopada 2021. i koji koristi valutu HRK, trebate otvoriti novi Google Ads račun. Evo što trebate napraviti: Kreirajte novi Google …

View Post

Što su Responsive Display Ads i kako ih napraviti?

In Google Ads by Irena K. Tartaglia

Uložili ste svoje vrijeme i novac na izradu Google kampanje, a rezultat je razočaravajuć jer ciljna skupina nije reagirala na vaše poruke kako ste očekivali? Imate osjećaj da unutar targetiranja postoji još neka „finta“ kako prilagoditi oglas pretrazi korisnika? Osjećaj vam je dobar. Tomu služe responzivni oglasi. Za početak, što su Responsive Display Ads? Grafički oglas koji automatski prilagođava svoju …

View Post

Zašto je važna neovisna revizija Google Ads računa?

In Google Ads by Irena K. Tartaglia

Kako znate da vaše Google Ads kampanje daju najbolje moguće rezultate? Bez obzira jeste li odlučili svoje digitalne napore pokrenuti interno ili plaćate agenciju, imate li cjelovitu sliku? Dobivate li potpunu transparentnost rezultata digitalnih kampanja? Ponekad vam je potreban neovisni savjetnik za digitalnu reviziju; netko tko će vam otvoreno i nepristrano reći ono što stvarno trebate znati. Bilo da želite …