dimenzije slika na facebooku - lajkovi

Dimenzije slika na Facebooku

In Facebook Ads, Facebook oglašavanje by Irena K. Tartaglia

S pravom se kaže da slika govori više nego tisuću riječi, a to vrijedi i u komunikaciji s potencijalnim kupcima na Facebooku, gdje u samo nekoliko sekundi morate privući pozornost i motivirati korisnika na željenu akciju (da klikne na link, pošalje poruku, podijeli sadržaj itd.).

Budući da Facebook svako malo mijenja pravila o dimenzijama slika, ovaj vam tekst može biti od velike koristi. Pogotovo ako si, nakon što ga pročitate, napravite ‘šalabahter’ i, kao što to radim ja, virnete u njega kad vam zatreba i brzo i lako pronađete odgovor na neku nedoumicu.

Krenut ću od cover photo za stranicu, ali i za profilnu sliku. Dimenzije u kojima će se slika prikazivati su 851 x 315 px na desktopu, odnosno 640 x 360 px na pametnim telefonima, pa vi trebate uploadati fotografiju minimalne veličine 399 x 150 piksela.

Profilna slika (svejedno stavljate li logo ili neku fotografiju) treba biti veličine od 180 x 180 piksela na više. Bilo bi dobro da je sami uredite tako da bude kvadratična, inače će je Facebook ‘rezati’ (cropati) na silu, a rezultat vam se vjerojatno neće svidjeti.

Kada ste postavili osnovne slike na stranicu, pretpostavljam da ćete htjeti objaviti neki post. Poželjno je da uz tekst stavite fotografiju dimenzija 1200 x 717, koja će se na vašem timelinu prikazati u dimenzijama 843 x 504 piksela.

Osim objavljivanja postova i komunikacije s fanovima, Facebook nudi i jako dobro razrađenu platformu za oglašavanje. U nastavku navodim vrste oglasa i veličine fotografija koje morate pripremiti:

Lajkovi na stranicu: 1200 x 444 px

Boost post: 1200 x 900 px

Klikovi na web stranicu: 1200 x 628, odnosno 600 x 600 px ako radite Carousel Ads link

Lokalna promocija, prikupljanje upita, poziv na download aplikacije, oglašavanje eventa koji ste organizirali ili posebne ponude/akcije: 1200 x 628 px

Prilično sam sigurna da će Facebook uskoro objaviti neku izmjenu što se tiče dimenzija oglasa, ali do tada vam ovaj članak može biti relevantan ‘šalabahter’ pri postavljanju Facebook stranice ili izradi oglasa.

Zatreba li vam pomoć pri kreiranju Facebook stranice, ideja kako prezentirati proizvod koji prodajete ili sveobuhvatna strategija online oglašavanja, kontaktirajte me da zajedno složimo vašu priču kojom ćete zasjeniti konkurenciju.