instagram stories

Zašto (i kako) koristiti Instagram Stories?

In Instagram Ads by Irena K. Tartaglia0 Comments

Instagram je predstavio novu mogućnost, a to je da umjesto jedne slike objavite nekoliko njih i povežete ih u cjelinu (priču). Do sada ste trebali paziti da ne pretjerujete s objavama i ne zatrpavate svoju profilnu stranicu, a sa Instagram Stories ne morate sputavati svoju kreativnost i maštu.

Kako koristeći Instagram Stories napraviti svoju priču?

  • Kliknite na “+” na vrhu svog ekrana.
  • Slikajte ili snimite video u trajanju do 10 sec.
  • Odaberite između ponuđenih alata za uređivanje slike i načrčkajte nešto, dodajte emoticon ili odaberite filter boja.
  • Kad ste gotovi, kliknite kvačicu i podijelite.
  • Nakon objave, kliknite na tri točkice na dnu ekrana i odaberite “Save Photo.

    Da, Instagram Stories funkcionira na isti način kao Snapchat; objavljivati možete fotke i video, možete črčkati po slikama ili mijenjati boje te sadržaj nestaje nakon 24 sata. Ali, budući da je Instagram u vlasništvu Facebooka i ima 300 milijuna korisnika na dan (u odnosu na 150 milijuna koliko ih ima Snapchat), nema sumnje da će imati više korisnika i ove nove funkcije.

    A što oglašivači trebaju znati o Instagram Stories?


    Ako već imate priličan broj pratitelja na Instagramu, trebali biste čim prije početi s objavom kratkotrajnih ali upečatljivih priča pogotovo ako ciljate mlade (Millennialse) koji nisu na Facebooku jer su njihovi roditelji tamo.

    Želite koristiti Instagram kao kanal za promociju vašeg brenda a ne znate kako? Kontaktirajte me da zajedno složimo vašu Instagram priču kojom ćete zasjeniti konkurenciju.

    Leave a Comment