kako odabrati agenciju za web dizajn

Kako odabrati agenciju za web dizajn?

In Web dizajn by Irena K. Tartaglia0 Comments

Gotovo svaka odluka o kupnji, bilo vezano za to gdje ćete provesti godišnji odmor ili u kojoj će školi vaše dijete učiti francuski jezik, donosi se online tj. nakon prikupljanja informacija na internetu.
OK, to ste možda znali. I shvatili da vam treba ili nova web stranica koja je responsive ili ste tek krenuli u poduzetničke vode pa vam treba web stranica.
I sad tražite kome povjeriti taj posao i pitate se kako odabrati agenciju za web dizajn doraslu vašem projektu…

Evo nekoliko savjeta:

  • Dobro razmislite što očekujete od web stranice, koje marketinške i komunikacijske ciljeve želite postići. Npr. ako radite web shop onda ćete naravno biti fokusirani na prodaju i na održavanje baze kupaca. Ali ako ste tek otvorili tvrtku onda je prvi korak rad na brand awarenessu, što znači da će stranica vjerojatno imati fokus na informacijama o proizvodima ili uslugama koje nudite. Kad ste definirali što očekujete od svoje web stranice, lakše ćete procijeniti da li agencija za web dizajn koju ste kontaktirali zna i može napraviti što vam je potrebno.
  • Odredite budžet. Znam, ne želite reći agenciji koliko namjeravate investrirati jer mislite da će svoju ponudu krojiti prema vašem budžetu i da ćete jeftinije proći ako prešutite koliko namjeravate potrošiti. Mislim da tu niste u pravu, jer kao i u životu, tako i pri izradi web stranice vrijedi ona narodna: “koliko platiš, toliko imaš” – odluka da uštedite koju kunu na izradi web stranice koja nije funkcionalna kasnije bi vas mogla puno više koštati nego što ste sada uštedjeli. Da se vratim na određivanje budžeta, nemoguće je odrediti koliko je mudro potrošiti ako ne znate s kojim ciljem radite web stranicu i kad možete očekivati povrat investicije.
  • Nije najvažnije prije koliko je godina osnovana agencija za web dizajn koju ste kontaktirali ili koliko je projekata odradila. Važno je da li s druge strane imate sugovornika koji razumije vašu problematiku i zna kako napraviti stranicu kakva vam treba.
  • Otvoreno razgovarajte o tome što očekujete od agencije ako budete surađivali da kasnije ne bi imali neugodnih iznenađenja i zastoja u projektu.
  • Važan je sadržaj. Ako agencija s kojom pregovarate priča isključivo o dizajnu i ne obraća pozornost na sadržaj vaše stranice, zahvalite na ponuđenoj kavi i tražite dalje. Agencija za web dizajn mora razumjeti vaše poslovne procese, proniknuti u ponašanje vaših kupaca i kako oni donose odluke a da bi sve to mogla mora znati postavljati prava pitanja.
  • Budite realistični u zahtjevima koje postavljate pred agenciju. Razmišljajte dalje od “želim biti prvi na Googleu” ili “želim veliki promet na stranici”. Agencija vam može pomoći da povećate broj upita ili prodaju u web shopu, da osnažite imidž vašeg brenda ili da bazu korisnika pretvorite u još jedan marketinški alat za prodaju.
  • Dobra agencija za web dizajn zna da bez online strategije nema kvalitetne web stranice. Strategija je plan koji vam daje uvid u korake koje morate poduzeti da postignete cilj koji ste si zadali.
  • Nakon lansiranja web stranice, poželjno je da imate dogovoren mjesečni paušal za tehničko održavanje stranice.

Spremni za izradu svoje nove web stranice?

Ili želite analizu funkcionalnosti postojeće stranice?

Leave a Comment