Analytics


Naše navike temelje se na korištenju suvremenih tehnologija. Koristimo mobitele, surfamo internetom, čitamo blogove, plaćamo kreditnim karticama, naručujemo online… Svaka naša radnja (ili navika) za sobom ostavlja veliku količinu podataka, digitalni trag. Korištenjem suvremene tehnologije ti podaci se stvaraju sami, iz sekunde u sekundu, iz dana u dan, kako se stvaraju tako se i pohranjuju u rijeke 0 i 1.

Ta činjenica zapravo ne olakšava situaciju jer prikupljanjem digitalnih podataka prikupljamo ogromne količine podataka – BIG DATA – što bez pravilnog tumačenja i analize nam zapravo ne govori ništa već stvara dodatnu konfuziju u cijelom digitalnom segmentu.

Pravilnim korištenjem i tumačenjem podataka otvaraju nam se nove mogućnosti, bolje shvaćamo potrebe naših kupaca, dobivamo informacije koje nam pomažu u izradi strategija i određivanju ciljeva. Izazov je povezati sve podatke iz svih segmenata poslovanja online i offline te ih objedinjene analizirati i interpretirati ključnim osobama kako bi donijeli ispravne odluke.

Napredna analiza i vizualizacija podataka unapređuju naša saznanja u Strci te pružaju bazu za izradu naših strategija i najboljih doživljaja naših korisnika. Mi pomažemo našim klijentima predvidjeti obrasce ponašanja korisnika te potičemo rast kroz personalizirani i targetirani sadržaj plasiran kroz razne kanale.

Pravilnim korištenjem i tumačenjem podataka otvaraju nam se nove mogućnosti, bolje shvaćamo potrebe naših kupaca, dobivamo informacije koje nam pomažu u izradi strategija i određivanju ciljeva. Izazov je povezati sve podatke iz svih segmenata poslovanja online i offline te ih objedinjene analizirati i interpretirati ključnim osobama kako bi donijeli ispravne odluke.

Napredna analiza i vizualizacija podataka unapređuju naša saznanja u Strci te pružaju bazu za izradu naših strategija i najboljih doživljaja naših korisnika. Mi pomažemo našim klijentima predvidjeti obrasce ponašanja korisnika te potičemo rast kroz personalizirani i targetirani sadržaj plasiran kroz razne kanale.

Osim optimizacije postojećih sistema mi stvaramo i nove sustave za upravljanje odnosima s kupcima te mjerenje učinkovitosti od samog početka. Istražujemo, targetiramo, analiziramo i optimiziramo kako bi povećali vrijednost kupca, pronašli najbolji insight te povećali ROI za naše klijente.